سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اموزش پرورش کبک

این وبلاگ در جهت آموزش اصول و روش های کبک گوشتی و تخم گذار نهادینه شده شده است. امیدواریم مطالب این وبلاگ مورد رضایت شما عزیزان قرار بگیرد. ما را با نظرات سازنده خود در جهت بهبود وبلگ یاری کنید.
صفحه خانگی پارسی یار درباره

ایا گوشت کبک حلال است؟

    نظر

شاید شما نیز مانند هر کس دیگری یقصد خرید یا پرورش کبک را داشته اید ولی به دلیل عدم اطمینان از حلال بودن گوشت این پرنده ازاین مار خود سر باز زده اید

در این مطلب از وبلاگ پرورش کبک می خواهیم به شما بگوییم که آیا گوشت کبک حلال است یا حرام ؟ برا خواندن دلیل با ادامه مطلب همراه باشید.

Image result for â?«Ú¯Ù?شت کبک Ø­Ù?اÙ? استâ?¬â??

همانطوری که می دانید پرندگانی مانند مرغ، بوقلمون، غاز و اردک که از انواع دانه ها و غلات تغذیه می کنند و در صورتی که پرواز کوتاهی هم داشته باشند به صورت تند تند بال خواهند زد ولی در مقابل پرندگانی مانند شاهین و طاووس که از انواع موجودات کثیف مانند موش تغذیه می کنند و هنگام پرواز نیز بال های خود را صاف نگه می دارند این پرنده ها جزو پرندگان حرام گوشت است .

بی دلیل نیست که خداوند متعال این پرنده ها را حرام گوشت اعلام نموده است زیرا اگر شما تکه ای از گوشت عقاب یا طاووس را بخورید خواهید دید که گوشت این پرنده ها همانند چرم صفت و غیر قابل جویدن است بنابراین هر کار کبک نیز هم از غلات و دانه تغذیه می کند و هم هنگام پرواز به صورت مداوم و پشت سر هم بال میزند پس قطع یقین کبک جزو پرنده های حلال گوشت به حساب می آید.

برای مطالعه مقاله پرورش کبک می توانید ببه لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.eig-shop.com/blog/پرورش-کبک/